Já jsem se zaměřil na Serafim, ostatně není podle mě úplně nejsnažší, trvám na tom, že nejlephčí je stínový válečník a chrámový strážce, stačí jen vědět jak na to... stínový válečník je díky svému posílení na odrážení útoků nezasažitelný a při použití i druhého posílení chmurné houževnatosti máte tolik života, že i když vás náhodou někdo zasháhne tak je to na nic...
Pokud jde o chrámového strážce, jeho výhoda spočívá v tom, že k sobě své nepřátele v podstatě ani nepustí díky svým totálně nevyváženým spelům... ovšem na niobu jsem ho nehrál...
A teď k Serafce... Serafim vyniká svým opravdu excelentně vymakaným buffem Bojový postoj ( teď něco přes 600 run )... tento skill vám s modifikací na zvýšení poškození, odrážení útoků zblízka a šancí na úhyb útokům vedenými zbraní dává praktickou nezasažitelnost... to vše je podpořené extrémním bonusem do DMG, obranou a útošnou hodnotou a tudíž je vás skoro nemožné zásáhnou a naopak je též prakticky nemožné vyhnout se vaším útokům...
Používám dvě čepele a po odvedení hodně velkého kusu práce na uzavřeném netu jsem si vybral styl All skill Serafim...
Ve zkratce postava staví svoje možnosti boje na obchodování a vylepšeném vnímání, které masivně zvyšeuje šanci na zvláštní předměty... Obchodování využívám k nakupování prstenů a amluletů s bonusem ke všem dovednostem, teď na niobu koupím v poho 9-10 All skill ring nebo amulet, ty pak zakovám kde se dá a momentálně moje postava dosáhla +167 ke všem dovednostem jako bonus, což mi zaručuje absolutně stabilní postavu...
Jako skilly :
1. Vylepšené vnímání - obrovský bonus na zvláštní předměty
2. Smlouvání - nákup all skill ringů a amuletů
3. Dvě zbraně - nejefktivnější způsob boje s velkým poškozením a atack speed
4. Taktika - Obrovský bonus k poškození a kritickým úderům
5. Rychlost - Bonus k obraně a útoku a to obrovský... momentálně mám rychlsot pohybu na amx... zvířata se neoplatí...
6. Zaměření úctyhodný válečník - obrovské snížení regenerace a větší LVL kouzel
7. Zbroj - Zvýšení zbroje a to amsivní, též snížení regenrace...
8. Odolnost - Celkem užitečný bonus ke zbroji, také snižuje základní poškození nepřátel, pro mne užitečná dovednost
9. Konstituce - Velký bonus k HP navíc v boji nemám sníženou regenraci zdraví...
10. Meče - Možná se teď ptáte, na co sjem si proboha vybral tuto dovednost... vybral jsem si ji proto, že při tak obrovském bonusu ke všem dovednostem, má i bonusy k ofenzivním, mi bude tato dovednost mmaximálně zvyšovat bonusy z mečů, tedy Boneslicerů - Kráječ kostí... používám dva a skutečností je, že je to pro mne asi vůbec nejvýhodnější zbraň, jakou mohu při tomto buildu použivat... každým druhým úderem ignoruji zbroj nepřítele, navíc mám vysokou šanci na poloviční regeneraci kouzel a velký bonus k ofenzivním dovednostem, v mém případě 2x... bonusy z těchto zbraní se sčítají a každý útok má stejnou šanci například na ignorování zbroje, což je při dvou zbraních dost dobré...
Dále potřeba podotknout, že mám neuvěřitelné kritické údery a dvojité zásahy... prakticky nepřetržitě používám bídné údery a zničím tka každého téměeř okamžitě ( i na niobu )
To vše je podpořenou jak jsem již říkal +167 All skill bonusem a tudíž mi stačí dosáhnout mistrovství ve všech dovednostech a budu jsem nepřemožitelný jen si představte mé HP zbroj obranu, útok a poškození... Nezajímájí mne sety, zajímají mne předměty, které mají 3 sloty na zakování předmětů, do zlatého amulet, do stříbrného prsten a do bronzového kovářské umění... Takový je můj build a je zatím ten nejlepší co jsem kdy stvořil, jen to občas vyžaduje pořádnou dávku trpělivosti, když jsou k dispozici ringy a amulety s o 1 větším bonusem do all skill než ty dřívější
to s epak překovává úplně všechno a dá to zabrat... hlavně je nakoupit, jakože když sou potřeba tak je těžké ty s velkým bonusem sehnat..
Navíc si teď stabilně držím přežívací bonus 80,2 % a nechystám se zemřít
Děkuji každému, kdo měl odvahu a trpělivost číst až do konce